Search results

  1. kymmy310

    hey my love! i miss you! OMG...i heard that you got engaged or getting married of some sort...

    hey my love! i miss you! OMG...i heard that you got engaged or getting married of some sort?! how come you didn't tell me?! *jumps* for joy...oh yeah me too getting married in a few years...haha!
  2. kymmy310

    My Honey Can Sing!!

    yes jojo baby...your new daddy can sing and he's a hottie too :D :wub:
  3. kymmy310

    A toy pet with life?

    OMG ning looks pretty scary! i wouldn't buy that thing *nods* my head
  4. kymmy310

    My Honey Can Sing!!

    yeah and he's also hot too leelee ;) @ sammy: OMG girl....you know that you're my first love and always will be and yes babe..i know you can sing too heheh :kiss:
  5. kymmy310

    ooohhh...yes i said it woman! i HATE kev...woot woot! now i can say it public. :D so yeah i'm...

    ooohhh...yes i said it woman! i HATE kev...woot woot! now i can say it public. :D so yeah i'm sooo with you on the anit-k thing luke *high* 5
  6. kymmy310

    Kymmy singing Thai....WooHoo! LOL *UPDATED*...just added another one

    OMG johno! LMAO...dude...you heard me sing like many times before when we all used to all up in ymsger. yeah less clubbish...it's more towards my softer side..haha! but thanks for your input dearest bud *hugs* :D
  7. kymmy310

    hey charlybrown! where have you been? i missed you! *hugs*

    hey charlybrown! where have you been? i missed you! *hugs*
  8. kymmy310

    haha..aaww..i still love you my nong nai! he only stole me away from you so you can finally have...

    haha..aaww..i still love you my nong nai! he only stole me away from you so you can finally have a good looking daddy...lol! trust me, he has a brain and not like some ppl i know...haha! love you sweets!
  9. kymmy310

    Miss you nong nai love! OMG..you gotta come online and chat with your mommys sometime....haha...

    Miss you nong nai love! OMG..you gotta come online and chat with your mommys sometime....haha! both your mommys have been really bad..lol! *hugs* miss you!
  10. kymmy310

    Would you date someone with your last name?

    i'm sorry but that's just incest to me :P
  11. kymmy310

    My Honey Can Sing!!

    LOL at you ning! yeah i have a hunny now :D yeah trust me..i'll take tons of pics when he comes see me soon...haha!
  12. kymmy310

    My Honey Can Sing!!

    ok i never knew that my baby could sing...OMG he sounds too professional if you would ask me. but yeah he composes all his songs, he plays guitar, and he CAN sing! *fans* myself....haha! but yeah when i first heard these, i thought some WH dude was singing this but it was really him...
  13. kymmy310

    HAPPY BIRTHDAY SNOOPY!! WOOHOO! i miss you genks! *HUGS* :D hope you have a great one buddy...

    HAPPY BIRTHDAY SNOOPY!! WOOHOO! i miss you genks! *HUGS* :D hope you have a great one buddy! *smooches*
  14. kymmy310

    aaww...come on dyno! why do i have to go looking for the links that are already dead? just give...

    aaww...come on dyno! why do i have to go looking for the links that are already dead? just give me all of golf & mike's albums...plain and simple right? :P
  15. kymmy310

    Kymmy singing Thai....WooHoo! LOL *UPDATED*...just added another one

    aaww...man! why not?! for your ears and mommy's too :D @ *ice*: aaww...thanks baby girl! *hugs* :D
  16. kymmy310

    Kymmy singing Thai....WooHoo! LOL *UPDATED*...just added another one

    aaww....my bao bao wants to sing too?! well i use goldwave my love...hehe :D
  17. kymmy310

    DYNO!!! can you do me a favor?! would you be so kind as to upload all of golf & mike's albums...

    DYNO!!! can you do me a favor?! would you be so kind as to upload all of golf & mike's albums for me pls? most of those links in the buddy media are expired
  18. kymmy310

    thanks girly! :D i saw your artwork...there's some pretty mad stuff that you can woop up...hehe!

    thanks girly! :D i saw your artwork...there's some pretty mad stuff that you can woop up...hehe!
  19. kymmy310

    mommy's just been busy my love but i'm back now...hehe! i missed my babies too much. haha...yeah...

    mommy's just been busy my love but i'm back now...hehe! i missed my babies too much. haha...yeah only if you fix the bed after you're done jumping and if you don't break it in half. *hugs*
Top