Search results

  1. Alysa1

    Winner of Miss.Teen Thailand 2010

    when i saw number 4's pic, she looks exactly like that girl who played as Kaew, Poo's younger sister in Dok Bua Kao??!
  2. Alysa1

    Kulap Rai Nam(Tv Scene)

    LOL! i loved ep 12, it was all a trick hehe! poor Nan!!! NOT!!! HAHA atleast Nadda wasnt as dumb as i thought he was, but who knows!
  3. Alysa1

    4 Hua Jai Haeng Khun Khao

    i've always wondered how old kim was... but damn she's 2 years younger than margie! i thought she was like the oldest out of the n'eks!! btw thanks for the translations :]
  4. Alysa1

    is bie's tv show like a sitcom?

    is bie's tv show like a sitcom?
  5. Alysa1

    he should be done by now yeah? well i'm currently watching Kularb rai nam... what about you?

    he should be done by now yeah? well i'm currently watching Kularb rai nam... what about you?
  6. Alysa1

    yep, i agree... he will feel much better about himself!

    yep, i agree... he will feel much better about himself!
  7. Alysa1

    haha yeah... gotta let the hair grow back!lol i'm ready for his new lakorn too, i hope it has a...

    haha yeah... gotta let the hair grow back!lol i'm ready for his new lakorn too, i hope it has a good story line and not a boring one!
  8. Alysa1

    yeah.. his been working too much, he needs a little break!

    yeah.. his been working too much, he needs a little break!
  9. Alysa1

    yeah i saw it on Lyn's blog... he is such a good son!!

    yeah i saw it on Lyn's blog... he is such a good son!!
  10. Alysa1

    your welcome... i agree, i think mos looked too old for her haha! i'm not watching anything...

    your welcome... i agree, i think mos looked too old for her haha! i'm not watching anything right now... but i think i'll give Janie's lakorn ago, because i want to see Art & Sara couple plus the lakorn looks funny also LOL!
  11. Alysa1

    yep, it was her first lakorn... i actually like her in that one! hmmm..idk, i'm looking for...

    yep, it was her first lakorn... i actually like her in that one! hmmm..idk, i'm looking for something to watch too lol... the ones on air now, don't seem to interest me at all! but have you seen Sakul ka?, it has Vill in that one too!
  12. Alysa1

    oh yeah, kaew lom phet was a good lakorn, kinda messed up in away though lol.... vill was...

    oh yeah, kaew lom phet was a good lakorn, kinda messed up in away though lol.... vill was alright in that one, considering it was her first lakorn!
  13. Alysa1

    Kulap Rai Nam(Tv Scene)

    yay finally a teaser, but the lakorn looks alright i guess!
  14. Alysa1

    i'm still thinking if i should watch it or not... not a big fan of pat but i like boy! but is it...

    i'm still thinking if i should watch it or not... not a big fan of pat but i like boy! but is it good so far?
  15. Alysa1

    confused!

    confused!
  16. Alysa1

    confused!

    confused!
  17. Alysa1

    hmmm... i not sure who, but ch5 doesn't seem to have many actresses, i just hope it's not Best...

    hmmm... i not sure who, but ch5 doesn't seem to have many actresses, i just hope it's not Best though, i just can't find myself to like her! maybe someone new i guess... wat about you, any idea who it might be?
  18. Alysa1

    yeah i agree, there's really nothing much else to show! i definitely can't wait for his new one...

    yeah i agree, there's really nothing much else to show! i definitely can't wait for his new one to come out, but i have a feeling it might cum out next year or sumthing!
  19. Alysa1

    oh really, not the last ep yet... i'm kinda happy lol! i havent had a chance to watch ep.28 yet...

    oh really, not the last ep yet... i'm kinda happy lol! i havent had a chance to watch ep.28 yet, been pretty busy! but yeah, i'm happy they found Hungtu!
  20. Alysa1

    i felt really sad for hungtu and Noot breaking down made it worse! aww... last episode, i'm...

    i felt really sad for hungtu and Noot breaking down made it worse! aww... last episode, i'm gunna miss this lakorn so much!
  21. Alysa1

    Kulap Rai Nam(Tv Scene)

    yay, it will be airing soon, i've been looking forward to this one! anyways can't wait to see the teaser for it!
  22. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    Ep.27 was good but sad because of Hungtu, gosh poor thing!! :( anyways Jetree's crazy ass is in jail, also the will has been read out finally! next episode, Vee's mum and sis is gunna get back at Jane, gosh she just had to humiliate herself! i think their gunna find Hungtu aswell, damn Hungtu...
  23. Alysa1

    the preview makes me feel really sad for Hungtu, but yeah let's hope he will be fine! i know...

    the preview makes me feel really sad for Hungtu, but yeah let's hope he will be fine! i know, Jane can join Jetree and Sak rotting in jail... lol
  24. Alysa1

    so sad it's coming to an end! but yeah i was happy that they found Jetree, hopefully she won't...

    so sad it's coming to an end! but yeah i was happy that they found Jetree, hopefully she won't escape this time! Jane is so desperate in forcing Vee to marry her, when Vee doesnt even love her anymore!
  25. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    LOL at Jane's sidekick being tied up by Vee!! and YESS... crazy jetree has been found!! oh man, poor hungtu in the next epi... hopefully he will be fine!!
  26. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    ep 25 was good, that bird lady was funny hehe...i really like Oh and Toey couple, love the way they bicker with each other! eh Jane blackmailing Vee to marry her, seriously he doesn't love you dear!! i feel sorry for hungtu, but it was funny when he dreamed about the food... lol i really wanna...
  27. Alysa1

    yep, i just finished ep 25... i liked it, but i feel sorry for Bie getting blackmailed by...

    yep, i just finished ep 25... i liked it, but i feel sorry for Bie getting blackmailed by Jane... and Noot crying and all! cant wait to see the next episode, but man poor Hungtu though!
  28. Alysa1

    oh wow, if that is true then, i think they will rush things... but then again, i'm sick of the...

    oh wow, if that is true then, i think they will rush things... but then again, i'm sick of the girls fighting with each other!
  29. Alysa1

    4 Hua Jai Haeng Khun Khao

    aww... poor Mark, i would probably move around like him too! but anyways he is so cute!
  30. Alysa1

    oh man, what are they doing to this lakorn, it was so good before... hopefully they don't rush...

    oh man, what are they doing to this lakorn, it was so good before... hopefully they don't rush things! i'm not sure, but i hope they do air it, coz i really wanna see the next episode!
  31. Alysa1

    i didnt actually watch it properly yet, but from people's comments in the thread, it seems like...

    i didnt actually watch it properly yet, but from people's comments in the thread, it seems like things are going downhill!
  32. Alysa1

    nah it's okay, i know what you mean, i too don't really like the roles she is given either...

    nah it's okay, i know what you mean, i too don't really like the roles she is given either! hopefully she gets better roles in the future though.
  33. Alysa1

    [Ch3] Sam Noom Nuer Thong (Maker Y)

    wooow hopefully this is true, some very good eye candy there... lol
  34. Alysa1

    oh okay, i understand :]

    oh okay, i understand :]
  35. Alysa1

    aww.. you don't like Fang, i like her...i'm not really a Vill fan but she is growing on me, but...

    aww.. you don't like Fang, i like her...i'm not really a Vill fan but she is growing on me, but that's ok everyone has their own opinions:]
  36. Alysa1

    yeah when this one finishes i'm gunna miss it, my whole family really enjoys watching this...

    yeah when this one finishes i'm gunna miss it, my whole family really enjoys watching this lakorn... but i'm happy to hear that Bie is having another one, my mum will be happy, she adores Bie... lol! anyways i wonder who Bie's gunna get paired up with this time!
  37. Alysa1

    yeah, i am not happy with how the lakorn is going now, kinda dragging abit lol... yes they need...

    yeah, i am not happy with how the lakorn is going now, kinda dragging abit lol... yes they need to be punished for what they have done! jetree needs to be put in a mental institution seriously!!
  38. Alysa1

    Wan Jai Gub Nai Jom Ying (Makers Group)

    OMG who the fudge does that Risa b*tch think she is!! GRRRR!!!
  39. Alysa1

    i know and what is happening has nothing to do with her at all!! not like she's gunna get...

    i know and what is happening has nothing to do with her at all!! not like she's gunna get anything out of it!
  40. Alysa1

    yeah i know me too, i'm a fan of Fang but i seriously hate her character Jane so much, and yes...

    yeah i know me too, i'm a fan of Fang but i seriously hate her character Jane so much, and yes she needs a big slap across the face, so does that sidekick of hers too!
  41. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    i liked ep 24, Vee and Noot nearly kissed but Noot pulled away, it seems things are getting better between them :] man Jetree is such an evil b*tch, Hungtu can't seem to escape from her, oh well at least he didn't get buried in that box!! what the hell is Jane doing, she should just stay out of...
  42. Alysa1

    OMG ep 24, Vee and Noot nearly kissed!!

    OMG ep 24, Vee and Noot nearly kissed!!
  43. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    episode 23 was alright imo, that stupid Jetree managed to take the painting and kidnap Hungtu! Tun got shot by Sak, but i'm so happy that Sak got captured by the police , hopefully Jetree will be next eh!! i don't really know what to say about Vee and Noot's relationship, it's really annoying...
  44. Alysa1

    Chompoo Araya

    She is always so pretty!
  45. Alysa1

    yeah i didnt like the part where she just left, she should of went up to the rooftop to see him...

    yeah i didnt like the part where she just left, she should of went up to the rooftop to see him, instead of leaving that letter! from the preview Vee meets Noot, but it looks sad!! i know, far out that jetree and sak needs to be thrown in jail and suffer!! hopefully Vee's sister won't get hurt...
  46. Alysa1

    i liked how Vee found out that Oot was Noot but i feel sad for them, i want them to sort things out.

    i liked how Vee found out that Oot was Noot but i feel sad for them, i want them to sort things out.
  47. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    that jetree and sak is so damn annoying, i hope they won't get the will, or else i'm gunna strangle somebody seriously!!...lol but anyways i feel sad for Vee and Noot today, hopefully next episode things will get better for them.
  48. Alysa1

    hehe thanks, i hope i will

    hehe thanks, i hope i will
  49. Alysa1

    oh wow that's awesome! i hope i can learn to understand more thai, by watching thai dramas too...

    oh wow that's awesome! i hope i can learn to understand more thai, by watching thai dramas too! most of my mums friend watches thai dramas and they pick up the language!
  50. Alysa1

    lol... your not old! i grew up watching thai/chinese dramas, my whole family watches them, we...

    lol... your not old! i grew up watching thai/chinese dramas, my whole family watches them, we watch the ones that are dubbed in Khmer though! i can't be bothered waiting for dubbed ones, so i come here and download the thai ones instead...lol what about you, how did u get started?
  51. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    i don't want the lakorn to end but i am really anxious to see what happens! i just want them to hurry and get to the Will bit... LOL
  52. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    ep 21 was good, can't wait for the next episode... finally the will is going be found and i hope nothing else happens this time!!
  53. Alysa1

    i'm 19 years old

    i'm 19 years old
  54. Alysa1

    Wan Jai Gub Nai Jom Ying (Makers Group)

    i like this lakorn because of the girls friendship, they are the best of friends and they trust each no matter what!! even a guy can't tear apart their friendship, which is good to see lol man i feel so sorry for mint! they need to get her a guy and make First jealous seriously, he is always...
  55. Alysa1

    i'm khmer, but i was born in Australia

    i'm khmer, but i was born in Australia
  56. Alysa1

    Ruk Nai Marn Mek (Dida)

    hmmm... why so many guys lol, anyways i'll be watching for Tengneung!
  57. Alysa1

    Weewaa Whaa Woon (Good Feeling)

    i really need to catch up on this lakorn, so far behind!
  58. Alysa1

    oh California, that's cool! i live in Sydney, Australia.

    oh California, that's cool! i live in Sydney, Australia.
  59. Alysa1

    oh okay! aww ur lucky u can speak thai, i only understand here and there! if i want to...

    oh okay! aww ur lucky u can speak thai, i only understand here and there! if i want to understand sumthing in thai, i gotta ask my mum to translate lol! may i ask what country u live in?
  60. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    okay i finally caught up with ep 20, Hungtu is so funny... the vet part made me laugh!! man i feel sorry for Noot getting shot :( next episode Fang is gone CRAZY lol, cannot wait!!
  61. Alysa1

    nope, i'm khmer! i assume your Thai?

    nope, i'm khmer! i assume your Thai?
  62. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    Ep 19 was alright, finally the painting has been discovered!! love the way Vee acts towards Oot is so cute, makes me giggle... LOL definitely can't wait for the next epi!
  63. Alysa1

    your welcome, thank u for adding me aswell!

    your welcome, thank u for adding me aswell!
  64. Alysa1

    4 Hua Jai Haeng Khun Khao

    ^ oh wow, thank you Rasa for translating all that! i've wanted to know what the story line is... thanks :)
  65. Alysa1

    Hello, my new friend :)

    Hello, my new friend :)
  66. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    i downloaded the ep 18 in buddie media and it seems like the bed scene part got cut off or is it just me?! anyways i watched the bed scene bit on YT and i loved it, bie is so funny doing the push ups...LOL i never really liked Vill, but she's kinda growing on me! hungtu is so cute in this...
  67. Alysa1

    4 Hua Jai Haeng Khun Khao

    i really want to watch this one, love the pairing!!
  68. Alysa1

    [Ch7] Ngao Gammathep (Kantana)

    i'm actually looking forward to this, it's good to see weir get paired up with a new nang'ek!
  69. Alysa1

    4 Hua Jai Haeng Khun Khao

    i like Margie with long hair, she looks so much prettier! i just don't like her short hair in Whan Jai...
  70. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    ^ your welcome :)
  71. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    hey i downloaded mine off buddie media, i don't know if u managed to find one with sound yet, but this uploader has ep 17 and it has sound! cityloveU YT hope that helped you :]
  72. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    i just finished watching ep 17 and i love it, Bie is so damn cute and when he said goodnight to Oot was so adorable... lol it was so funny, everyone is so confused why Vee has suddenly changed, the servants crack me up HAHA! i love seeing Oh and Toey together, they make a really good couple :]...
  73. Alysa1

    Wan Jai Gub Nai Jom Ying (Makers Group)

    ^lol yeah, she does look more grown up in this one... though i can't believe she is younger than me LOL!
  74. Alysa1

    Sai Soke(No Problem)

    every time i see Chai on screen, he makes me wanna cry! he is doing such an awesome job in this role :] oh and Ja looks so pretty, but something about her fringe bothers me ^_^
  75. Alysa1

    Song Pradtana (Exact)

    i'm looking forward to watching this one, love paula! it's also good to see that she is having a lakorn.
  76. Alysa1

    Wan Jai Gub Nai Jom Ying (Makers Group)

    Mint is so cute, i'm really liking her! i remember she annoyed me so much in Dong Poo Dee hehe, but now it's good to see her in a nice role :]
  77. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    so excited to see the upcoming eps!!
  78. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    ^yeah i agree, i just wanna know how Vee will react to finding that Oot is actually a girl! i think he will be kinda angry but then again be happy because he isn't gay HAHA!:D
  79. Alysa1

    Dok Ruk Rim Tang [Exact]

    i cannot wait for next weeks episodes, it's gunna be very interesting to watch! but then again, that means this lakorn will end soon:(
  80. Alysa1

    Wan Jai Gub Nai Jom Ying (Makers Group)

    i'm really enjoying this lakorn, all 3 couples are adorable! now i gotta go and watch ep 6 now! oh and the theme song is great, makes me wanna get up and dance HAHA!
  81. Alysa1

    Ch3 New Actress

    from watching random clips and pictures, i'm liking Yaya hopefully her acting is as good as she looks
Top