❤️[CH3] Oak Giab Hak Ab Rak Khun Samee (Thong Entertainment): Mew Nittha/ Mark Prin

mayday

sarNie Hatchling
i thought the scene where thian was wrapped up as a gift came way later in the novel after they had done the 'featuring', why is it before her confession in the lakorn?
and i was honestly looking forward to muey's confession scene but now that he already knows everything, its such a bummer~
i honestly dont know what to expect in the next few episodes, p'anne changed the sequence quite a bit
and u would actually think that with the amount of advertisements this lakorn gets, they can hire better people to edit the lakorn! its so choppy and doesnt make sense most of the time! its a good thing that our pranang has explosive chemistry and Thian shirtless is too yummy to be missed!
hahaha i think p'anne has a crush on mark! she shows him shirtless every chance she gets and the BTS when she reenacts the scenes with mark, she is so touchy with him lol
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
My Mewmew...I love you! I love this scene the most! I love how she loves him so much, but feels undeserving, and because she feels he'll never love her. :(:sad6::sad6::sad6::sad6::sad6::sad6: Her crying is so beautiful and natural. GOSH!! I teared up!

 

Dotdotdot

sarNie Hatchling
Today's episode is so good OMG! SO FREAKEN SWEET!!! Thien finally show his love to Muey!!! Already excited for next week!!! He gone mad when Muey got injured but when turns to Muey, he talk so soft. LOVE IT SO MUCH
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
The quality was probably too bad y’all got confused couldn’t see what really happened :risas3: :risas3: :risas3: Their love is still too blurry for some but I see it clearly:pancarta::pancarta::pancarta::pancarta:
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta:

Im dead. I need to go find their love scene then LMFAO:pancarta::risas3:
 

montha91

Can’t get out of Tian and Muey’s world
Seriously, I kept having to refresh my page because ch3plus live kept throwing an error. I miss so many scenes. The whole time I am going “how did they get there now?”. At the mean time, coworker was IMing me about work :fighting3:
Lmao the quality was bad for me too but i didn’t mind it. I’m like Tian realizing his love for her makes it clear haha
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
i thought the scene where thian was wrapped up as a gift came way later in the novel after they had done the 'featuring', why is it before her confession in the lakorn?
and i was honestly looking forward to muey's confession scene but now that he already knows everything, its such a bummer~
i honestly dont know what to expect in the next few episodes, p'anne changed the sequence quite a bit
and u would actually think that with the amount of advertisements this lakorn gets, they can hire better people to edit the lakorn! its so choppy and doesnt make sense most of the time! its a good thing that our pranang has explosive chemistry and Thian shirtless is too yummy to be missed!
hahaha i think p'anne has a crush on mark! she shows him shirtless every chance she gets and the BTS when she reenacts the scenes with mark, she is so touchy with him lol
I wanted to both like and laugh at this commet lol you got everyone summed up in one sentence. lol. anne was begging for skin/naked mark so she can demo every love scene lmfaooooooooo:risas3:

yea,.....Muey has already shared with the audience her love her Thian, but she still hasn't expressively shared with him. So, I still think next week is what she's going to do so.......
 

montha91

Can’t get out of Tian and Muey’s world
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::risas3::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta::pancarta:

Im dead. I need to go find their love scene then LMFAO:pancarta::risas3:
Dude just him saying she’s his wife and him telling her to open her eyes and “Mong P gaun see” was enough for me to know he loves her
 

wuzhangs

sarNie Oldmaid
I wanted to both like and laugh at this commet lol you got everyone summed up in one sentence. lol. anne was begging for skin/naked mark so she can demo every love scene lmfaooooooooo:risas3:

yea,.....Muey has already shared with the audience her love her Thian, but she still hasn't expressively shared with him. So, I still think next week is what she's going to do so.......
yup reading from someone's diary and actually hearing someone's confession have different feelings right? i hope they wouldn't change anything for that cause in the novel that scene is perfect
 

choua_lee16

sarNie Hatchling
i thought the scene where thian was wrapped up as a gift came way later in the novel after they had done the 'featuring', why is it before her confession in the lakorn?
and i was honestly looking forward to muey's confession scene but now that he already knows everything, its such a bummer~
If I recall from the book, the friends try to get Thien drunk and then wrap him up as a gift and locks him in his room with Muey.
Muey does do her confession but along with her confession, she hands him the marriage certificate she brought, along with the divorce papers with her signature on it.
 

montha91

Can’t get out of Tian and Muey’s world
I wanted to both like and laugh at this commet lol you got everyone summed up in one sentence. lol. anne was begging for skin/naked mark so she can demo every love scene lmfaooooooooo:risas3:

yea,.....Muey has already shared with the audience her love her Thian, but she still hasn't expressively shared with him. So, I still think next week is what she's going to do so.......
His friends wanted to put a bow on him in the novel but they didn’t because one of the friends was like it doesn’t Matter their going to take it off anyways when their in the room
 

MKfan132

sarNie Coma
My Mewmew...I love you! I love this scene the most! I love how she loves him so much, but feels undeserving, and because she feels he'll never love her. :(:sad6::sad6::sad6::sad6::sad6::sad6: Her crying is so beautiful and natural. GOSH!! I teared up!

OMG this scene looks:sad6::sad6:
 

Khan11

sarNie Juvenile
I actually like the speed it is going. I want to see thein chase after her. And i don't think that he all of a sudden just fell for her in ep 9. I think we saw little by little how he fell for her. Just because they didn't show him thinking about her doesn't mean that he didn't care or like her.

Remember when Muey hurt her elbow (he got her band aids), when Kob said he would take Muey home, (you know he was jealous) the apple scene, and even when she fainted and he was worried about her..and all that jealousy in ep 8.

I think they did a better job in the lakorn showing how thein slowly fell for Muey than in the novel because in the novel thein didn't even like her and did nothing for her or even showed that he likes her until Muey confessed to him.

I love it when he said his "wife". :aaaaa:

Now im gonna try to stay away from yall till Monday cause you guys make me manoh tooooo much!!
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
Dude just him saying she’s his wife and him telling her to open her eyes and “Mong P gaun see” was enough for me to know he loves her
yea lol but I didnt like how he became distant again....I know hes a bit bipolar lol:nut::nut::pancarta:
 

montha91

Can’t get out of Tian and Muey’s world
In the novel, the temple part was really fast too they went too. They went to the market bought fishes let it go then went to the temple and made a wish and did some prayers then they went home. The accident scene never happened in the novel.
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
Btw, Mew messed up on the bloopers so badly. LOL it's like everything was based on her mistakes. lol. The second part she was saying something about temple on jd or something and mark and everyone was like "what?"" she just bursted out laughing at herself.. I didn't really get that, if someone could help clairfy lol she's such a cute little klutz though lol
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
In the novel, the temple part was really fast too they went too. They went to the market bought fishes let it go then went to the temple and made a wish and did some prayers then they went home. The accident scene never happened in the novel.
I'm thankful for the accident scene lol but they better leave her confession in next week.!!!
 

xodxo

Trapped in MueyxTian's World! ❤️
yup reading from someone's diary and actually hearing someone's confession have different feelings right? i hope they wouldn't change anything for that cause in the novel that scene is perfect
the confession to me was the climax. it was sent electricity through Thian's heart and body, and it jerked him in the way he never felt before. Like, it was that instant he realized, he couldn't lose her. So, that confession part really has to stay in. And Muey was crying to herself, during the whole time. Which I believe Anne really challenged her on doing that scene, so I will be expecting it. If not, damn, anne needs to go take a break. lol
 
Top