S
Reaction score
12,772

Profile posts Latest activity Postings About

  • Great is supposedly the p’ek in Pleung Payu, a remake of Oil and Aum P’s lakorn. No actress has been announced yet. Some people are mentioning that it may be Matt in the thread on Pantip but I’m really hoping not. I would like for the n’ek to be someone he’s never worked with. This is under Mayfuang’s production but idk the name of her production.
    Has anyone watched that movie 365 Days? I watched it yesterday and omggg it was way more intense than I expected :risas3: The main actor is soooo good looking
    sarN
    sarN
    hehe. I watch it
    Kind of sad that I’ve only seen like 3 Thai celebs (Chippy, Yaya & Yoghurt) post about the black lives matter movement. Even if it doesn’t personally affect them, would’ve been nice for them to at least shed light on it to those in Thailand. Not surprised though considered the Thai entertainment industry still thinks painting their skin dark is a form of comedy.
    The food that these Thai celebs post on their stories constantly just makes my mouth water! It always looks so freaking good. Thanks for always making me so hungry lol
    • Like
    Reactions: mayag and Katelyn
    S
    SuzieJ
    They receive aa whole bunch of free clothes, free food, and even free vacations in exchange for posting it on their stories and ig for promotion. They’re so lucky lol Thai celebs honestly have it easy compared to celebs in other asian countries because the fans are not as crazy and sensitive as other counties
    S
    SuzieJ
    Lucky them!!
    • Like
    Reactions: mayag
    mayag
    mayag
    Yea exactly. Fans can have strong opinions at times but are definitely still the more chill ones compared to others. And no sasaengs oh gosh

    Ugh the richer you get, the more free stuff you get lol So lucky
    The world is so crazy right now. Bad things happening back to back without any breaks in between. Despite all this, I still hold hope in my heart that things will get better for all of us one day :icon12: Peace for the world is all I’m asking for! One day. . .
    alissaax
    alissaax
    Lol i thought there were rumours that ji and ya didnt like each other though and refused to work together.
    S
    SuzieJ
    Yeah that’s what I thought too. But who knows if it’s even true that they’re working together again. I heard it on here.
    P
    pennytjun
    Yeah, I heard about the rumor of Ji and Yaya couple yrs ago. But it’s not true. They don’t have a problem with each other. They sometime liked ig post time to time. Ji comment Yaya happy b-day on her ig last year
    I still to this day wonder why Pope and Punjan are not friends anymore. I’m too nosy lol
    S
    SuzieJ
    Yeah I remember people in the BPS thread noticed it when it happened and we were all confused but no one ever spoke of it again and none of the media noticed either so we never really got to know why
    Cupid Candy
    Cupid Candy
    Pope also unfollowed a whole lot of people. He used to follow Yaya and Mark and then he stopped. He probably just doesn't care about other people's lives.
    S
    SuzieJ
    But the only difference between him unfollowing Yaya and Mark and him unfollowing PJ is that those two seemed to actually be close friends. Plus he hasn’t interacted with PJ at all since then which is weird cause they used to interact all the time.
    S
    SuzieJ
    Yeah I’m not into the make change. I’m used to how different she looks now cause I’ve been following her on ig for a while. Sucks that she had to change her appearance so much
    preetam
    preetam
    She wants to blend in and want to look like everyone else with bleached skin
    alissaax
    alissaax
    She got more focused on singing and most of her acting was through her management label.
    http://instagr.am/p/B_Zb-6FFfXw/ Interesting, I posted about who people wanted to see Bow act with from Ch3 now that she is leaving Ch7 and the results kind of surprised me. Great was the number 1 choice! Wow guess I’m not the only one who’s been wanting to see them together. James Ji is a close 2nd and Pope in 3rd. Surprised that Mark got no vote at all
    Koy123
    Koy123
    Bow does match ch7 actors more cus the guys are tall there. She like almost the same height or taller than ch3 actors, but will be interesting to see who Bow gets paired up with.
    preetam
    preetam
    One31 actors please !
    Wow even Kimmy and Taew who usually pull in great ratings for Ch3 are getting 1s and 2s. Ch3 is getting hit really hard this year.
    mayag
    mayag
    Their lakorns have been pretty boring for the most part in the recent years. They really need to find more interesting scripts and make better use of ALL their actors!
    • Like
    Reactions: SuzieJ
    fun
    fun
    Tell me about. I went mia for 5 years lol
    S
    SuzieJ
    @fun must suck to have come back to such boringness lol I heard LBK is actually pretty good but that DDH is boring and has bad special effects
    Looks like Ch3 used their Vic Big 3 event to kind of officially launch their new generation. I liked the majority of the girls and a few of them I definitely could see hitting big but I only liked like 4 to 5 of the boys. The rest all look like flower boys and teens to me which isn’t my style :(
    240 passengers from Wuhan, China are flying into a city 30 minutes away from me. Kind of nervous lol I’m so paranoid! Stay healthy and safe my fellow Californians :)
    • Like
    Reactions: Kay123
    Koy123
    Koy123
    Is it to Ontario? That’s scary!
    S
    SuzieJ
    Yes Ontario airport! Definitely scary. I’m hoping they don’t just let them go home right away. Quarantining them for an appropriate amount of time would be the best thing to do.
    Rest In Peace to Kobe Bryant and his young daughter Gianna Bryant :crybaby2:Gone too soon! My heart and prayers go out to their family in this time of mourning.
    • Sad
    Reactions: mayag
    Koy123
    Koy123
    It’s very sad. This is so shocking to the world. Gone so soon. RIP Kobe Bryant, his daughter and to the people in the helicopter.
    mayag
    mayag
    It was just earlier in the day that I was watching a video about him vouching for the WNBA. So so shocking and sad. :(
    L
    LyLy
    I'm crying my eyes out. I grew up watching him. Always been a Laker fan my whole life. This hurt so much.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top